Η σωστή διαφήμιση ενός προϊόντος μπορεί να οδηγήσει στην
αγορά του ακόμα κι αν δεν πρόκειται για το πλέον απαραίτητο είδος.
Πόσο μάλλον εάν
αφορά στην διατροφή μας. Κι εκεί βέβαια, ειδικά σε περιόδους οικονομικής
ένδειας, μπαίνουν προτεραιότητες οι οποίες όμως μπορούν σε κάποιες περιπτώσεις
να παρακαμφθούν εάν το προτεινόμενο προϊόν πλασάρεται με σωστό τρόπο.
Μια έξυπνη διαφήμιση αυτής της κατηγορίας έπεσε στην
αντίληψη μας στην καθημερινή πολιτική εφημερίδα «Ανόρθωσις», καταχωρημένη το
1928, η οποία και επιχειρούσε να πείσει τους βιοπαλαιστές της εποχής να
αγοράσουν σε πολύ καλύτερη τιμή αντί για
κολοκύθια, φασόλια και λάδι, μακαρόνια και βούτυρο.
Απολαύστε την!!!