Παρά τις κατά καιρούς προσκλήσεις για μποϋκοτάζ στα
γερμανικά προϊόντα και δη στις αλυσίδες γερμανικών συμφερόντων στην Ελλάδα
γενικότερα και στην Κρήτη ειδικότερα, οι καταναλωτές μάλλον έχουν άλλη γνώμη.
Έτσι προφανώς η αυξημένη αγοραστική κίνηση από τη μεριά τους
δημιουργεί τις προϋποθέσεις επέκτασης της δραστηριότητας τέτοιων αλυσίδων.
Σε αυτή τη λογική κινείται και η εξελισσόμενη αυτή την
περίοδο επέκταση του σούπερ μάρκετ της Lidl στην Αλικαρνασσό ,πλησίον της νέας λαχαναγοράς.
Μάλιστα δεν πρόκειται για μια απλή ανακαίνιση αλλά, όπως λένε
οι πληροφορίες του e-storieskritis.blogspot.gr και μαρτυρούν οι φωτογραφίες του, για τη
μετεξέλιξη του στο δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα της Lidl στην
Ελλάδα.
Το μέγεθος του θα υπερδιπλασιαστεί, με τις επεκτάσεις που
γίνονται, ενώ στη νέα του μορφή πλέον πέρα από τη γκάμα προϊόντων που τώρα
προσφέρει θα διαθέτει έτοιμο φαγητό και φούρνο.
Ε.Β