Περιστατικό που διηγήθηκε με εμφανή αγανάκτηση συμπολίτης μας, ο οποίος χρειάστηκε να απευθυνθεί στο Βενιζέλειο νοσοκομείο στις 8 το βράδυ της Δευτέρας και ειδικότερα στο τμήμα επειγόντων περιστατικών.
Εκείνη την ώρα έφθασε από ξενοδοχείο της Χερσονήσου, όπου είχε καταλύσει, Γερμανός τουρίστας με τον ανήλικο γιο του που είχε σπάσει το χεράκι του και χρειαζόταν να μπει σε γύψο.
Ο τουρίστας απευθύνθηκε στο γραφείο κίνησης, όπου εκείνη την ώρα εργάζονταν δύο γυναίκες υπάλληλοι. Προσπαθούσε να συνεννοηθεί μαζί τους και να τους εξηγήσει τι είχε συμβεί στην αγγλική γλώσσα όμως εκείνες δεν ήξεραν ούτε λέξη στην αγγλική με αποτέλεσμα να αναζητούνται άτομα, εκτός προσωπικού, με σχετικές γνώσεις ώστε να καταλάβουν τι έλεγε ο πατέρας του νεαρού ασθενούς.
Ευτυχώς ο άνθρωπος επέδειξε μεγάλη υπομονή και δεν παραπονέθηκε καθόλου για τη δυσκολία που συνάντησε στη συνεννόηση του όμως ως περιστατικό οφείλουμε να το καταγράψουμε καθώς δεν είναι δυνατόν υπάλληλοι που εργάζονται σε τέτοια πόστα να μην ξέρουν έστω στοιχειωδώς αγγλικά για να μιλήσουν με τους αλλοδαπούς που μεταβαίνουν στα νοσοκομεία μας, εκτάκτως, και χρειάζονται υπηρεσίες υγείας.
Κανείς δεν έχει την απαίτηση να γνωρίζουν γερμανικά ή άλλες γλώσσες όμως λίγα αγγλικά επιβάλλονται.