Στέφθηκε από επιτυχία αλλά είχε τις δυσκολίες της η επιχείρηση απομάκρυνσης του εκρηκτικού φορτίου του πλοίου Ανδρομέδα από το λιμάνι του Ηρακλείου. Κι ενώ ήταν μια δουλειά που κανονικά μπορούσε να ολοκληρωθεί μέσα σε 2-3 ώρες διήρκεσε πολύ περισσότερες.
Κύρια αιτία των δυσκολιών δεν ήταν αυτό καθ αυτό το φορτίο, ο χειρισμός του οποίου απαιτούσε προσεκτικούς χειρισμούς, αλλά η ακαταλληλότητα του πλοίου Καπετάν Χρήστος, στο οποίο έπρεπε να φορτωθούν τα containers.
Το Καπετάν Χρήστος δεν είναι ένα κλασικό κοντεινεράδικο κι έτσι δυσκόλεψε πολύ η φόρτωση του από το λιμάνι του Ηρακλείου.Γι αυτό το λόγο οι πρώτες ώρες της επιχείρησης αφιερώθηκαν στην αναζήτηση τρόπου που θα καθιστούσε εφικτή τη φόρτωση των 29 containers πάνω στο σκάφος. Αφού η φόρμουλα βρέθηκε ξεκίνησε βήμα βήμα, υπό την επίβλεψη ειδικών, η φόρτωση, που ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ.
Να σημειώσουμε πάντως πως το Καπετάν Χρήστος διαθέτει όλες τις πιστοποιήσεις για μεταφορές επικίνδυνων, εύφλεκτων φορτίων όπως επίσης και για ειδικές μεταφορές βαρέων οχημάτων.
Εκείνο που θα πρέπει να επισημανθεί ιδιαίτερα είναι πως ναι μεν το φορτίο δεν ήταν "παιγνίδι" ωστόσο την επικινδυνότητα στο χειρισμό του μείωνε το γεγονός ότι επρόκειτο για εκρηκτικά εμπορικής κι όχι στρατιωτικής χρήσης. Γι αυτό ακριβώς το λόγο όλες αυτές τις ημέρες, και με δεδομένο το ότι ήταν αποθηκευμένα μέσα σε μεταλλικά containers, οι καλά γνωρίζοντες δεν ανησυχούσαν ιδιαίτερα για πιθανό ατύχημα.
Σε κάθε περίπτωση πάντως ήταν ένα φορτίο που δεν υπήρχε λόγος να βρίσκεται στο λιμάνι κι έπρεπε, και για λόγους ψυχολογικούς, να απομακρυνθεί.